Užsisakykite norimą prekę dabar telefonu Nr.+37060250265

Prekių pristatymo sąlygos

Prekių pristatymas ir įteikimas

  1. Pristatymo mokestis skaičiuojamas įsidėjus prekę į krepšelį ir rodomas pagal prekės svorį šalia
    prekės kainos.
    1.1 Už pristatymą Neringoje,Nidoje 05.01 – 09.30 dienomis 35 eurai papildomas mokestis, 10.01 –
    04.30 dienomis 30 eurų papildomas mokestis.
  2. Kai Klientas pasirenka išankstinį apmokėjimą, Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui
    per 2 – 4 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip. Prekės pristatomos darbo
    dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val. Jei norima, kad prekės būtų pristatytos konkrečią dieną ar valandą,
    tai būtina pažymėti skiltyje komentarai pastabos.
    2.1 2-4 darbo dienų prekių pristatymo terminas netaikomas, jei Pirkėjas neteisingai nurodo savo
    duomenys, tokius kaip kontaktinis telefonas, ar pašto kodas.
    2.2 2-4 darbo dienų prekių pristatymo terminas netaikomas tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra
    reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą.
    Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimties atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo
    Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
    Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas susisiekti su Pirkėju el.paštu ir suderinti prekių
    pristatymo klausimus.
    Jeigu Jums iškilo klausimų dėl prekių pristatymo, susisiekite su mumis
    el.paštu technikos.rinka@inbox.lt ir konsultantai atsakys į Jūsų klausimus.
    Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad jei prekės kurjeriui bus perduotos penktadienį, tai Jums bus pristatytos
    anksčiausiai pirmadienį.
  3. Pardavėjas Prekių pristatymą vykdo pasitelkdamas trečiuosius asmenis – pašto kurjerius. Prieš
    pristatydami prekę kurjeriai iškilus būtinybei turi teisę susisiekti su Klientu ir pasitikslinti dėl tikslaus
    laiko, kuriuo Klientas priims pristatomas Prekes. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis
    asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
  4. Tais atvejais, kai Klientas negali priimti sutartu laiku Prekių, jis nedelsdamas informuoja telefonu
    Prekes pristatantį kurjerį ir Pardavėją.
  5. Jeigu Kliento nurodytu adresu ir su juo suderintu laiku Prekės pristatomos, tačiau Klientas
    nerandamas, Klientas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo.
  6. Prekių kiekį, nomenklatūrą ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu.
    Priimdamas Prekę Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad
    Prekė jam buvo įteikta.
  7. Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja,
    kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą.
  8. Sąskaitą faktūrą pridedama prie siunčiamos prekės. Jei reikalinga išankstinė sąskaita faktūra, apie
    tai prašome pranešti el.paštu
  9. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu šis
    pažeidimas atsirado dėl Kliento kaltės.
  10. Prekės bus pristatomos Jūsų nurodytu adresu. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad kurjeriui pristačius
    prekes siuntos gavėjui ir neradus jo prekių pristatymo adresu, ar neprisiskambinus duotuoju telefono
    numeriu, prekės grąžinamos pas pardavėją.
    11.Motoblokai, kultivatoriai, žoliapjovės ir kitos surenkamosios prekės gali būti pristatyti nesurinktos
X